Tècnic/a de gestió de personal (amb certificat de discapacitat ≥33%)

Fundación Adecco València

Inscripcions tancades

Estàs en cerca activa d'ocupació i tens experiència gestionant personal en el sector energètic? Si és així, contínua llegint perquè pot ser que t'interesse aquesta oferta...

Una important empresa internacional de referència en el sector de les energies renovables, especialista en serveis d'enginyeria i control de qualitat, amb delegacions en tota Espanya i presència en 15 països, està buscant a un/a tècnic/a de personal per a l'àrea d'energies renovables.

Descripció

Perquè creiem en el Talent i no en les etiquetes estem compromesos amb la no discriminació per raó de raça, edat, sexe, estat civil, ideologia, opinions polítiques, nacionalitat, religió, orientació sexual o qualsevol altra condició personal.

Aquests són els nostres principis, els que guien la nostra manera d'actuar, la nostra manera de ser, d'entendre i liderar el mercat laboral.

Funcions

  • Col·laborar en la cerca de candidats per a ocupar els llocs vacants en l'àrea.
  • Gestionar la base de currículums vitae, actualització i avaluació de candidats.
  • Gestionar la documentació relacionada amb incorporació i baixes d'empleats.
  • Tramitar les incidències derivades de la gestió de personal.
  • Donar suport administratiu al director de l'àrea d'energies renovables.
  • Col·laborar en la preparació de propostes, avaluació de costos i planificació de la implantació.
  • Elaborar informes, actes i acords.
  • Coordinació amb les diferents àrees i departaments de l'empresa relacionats amb les seues funcions.

S'ofereix

  • Tipus de contracte de treball i salari a determinar amb el/la candidat/a seleccionat/a en funció del perfil professional.
  • Jornada Completa.
  • Incorporació a un equip en continu creixement on poder consolidar pla de carrera i desenvolupament professional.

Requisits

  • És necessari estar en disposició de certificat de discapacitat.
  • Titulació: Tècnic Superior en Administració i Finances. També es valoraran altres titulacions de Formació Professional si es compleixen la resta dels requisits de l'oferta.
  • Experiència: mínima de tres anys en un lloc similar, realitzant gestió de personal en el sector energètic (reclutament de candidats, sedàs de currículums, manteniment de base de dades de candidats, trucades telefòniques, entre altres).
  • Anglés: nivell avançat (mínim C1).
  • Maneig de Microsoft Office, especialment de Microsoft Excel.
  • Capacitat de treball en equip, comunicació i empatia.
  • Autonomia i capacitat d'autogestió per al compliment de terminis.
  • Responsabilitat i compromís.
  • Es valorarà experiència amb SAP (qualsevol entorn).